Barnen kommer hit * 7 dec 2007 *

Plötsligt känner jag mig lite upprymd, faktiskt glad. Om fyra timmar är familjen samlad.

Jag talade just med dem. André satte precis in barnen i bilen hos farmor där de har varit sedan vattnet gick över en vecka sedan. Jag pratade med lilla Juni. Hon har bakat kakor till mig sa hon. Lilla älskling. Hon har gjort vatten till farmor också sa hon.

Vi skall bo här på Ronald McDonalds Hus tillsammans. Vem vet hur länge. Senare blir vi kanske flyttade lite närmare hemåt. Göteborg kanske, eller Näl.

Nu skall jag i alla fall gå över till småflickorna och berätta för dem.

Kommentera

